Nincs termék a kosárban!
Kontra György orvos-biológus és pedagógus volt, kiváló elõadó és sikeres népszerûsítõ munkák szerzõje, Karácsony Sándor tanítványa és szellemi tevékenységének folytatója. Jelen kötetében közérthetõen és friss szellemben fejti ki...
Ha a tanítást és tanulást - és tágabb értelemben az emberi kogníció fejlõdését - egy olyan rendszerben vizsgáljuk, amelyben a biológiai, a társadalmi és a technológiai tényezõk egységes kontinuumot alkotnak...
Hogyan tulajdonítunk lelkiállapotokat, például vágyakat, vélekedéseket, szándékokat, gondolatokat önmagunknak és társainknak? Miként „olvassuk\" a saját gondolatainkat és ...
Vannak emlékeink kisgyermekkorunkból? A legtöbbünk válasza erre a kérdésre az, hogy ha vannak is egyáltalán, ezek csak homályos, bizonytalan emléktöredékek. Miért? Vannak-e emlékeik a ...
A kötet különbözõ tudományterületekrõl származó klasszikus és mai, külföldi és magyar szerzõk mûvein keresztül hívja fel a figyelmet a pszichológia és a feminista megközelítések ...
A szerzők a szimbolizáló általános, pszichológiai elemzését végzik el oly módon, hogy szembesítik saját szimbolizáció-értelmezésüket számos pszichológiai szimbólum- és szimbolizációelmélettel.
1. kötet Hogyan beszélnek vágyaink és törekvéseink 2. kötet Technikák a kultúra rejtjeleinek értelmezéséhez
A kötetben szereplő fejezetek mind azt bizonygatják, hogy az én megértéséhez a személyes identitásunkat és önmagunkról alkotott képünket együttesen meghatározó intrapszichikus, személyközi és kollektív hatások...
Amikor a gazdaságelméletre alapozott elõrelátás csütörtököt mond, a közgazdászok sztorizni kezdenek – japán menedzserekrõl, a zürichi „kígyóról\", a Bank of England ...
A Játszmák nélkül tanulmánykötet Berne szellemi útravalóját tovább vivő 14 magyar szakember összefogásából született.
Ha meg akarjuk érteni a folyóiratokban és kézikönyvekben hemzsegõ tucatnyi elmélet zavarba ejtõ sokféleségét, érdemes kezünkbe vegyük Anderson könyvét. Ugyanis a Társadalmi kommunikáció sorozat ezen kötete segítségünkre lesz, hogy tájékozódni tudjunk...
A pszichológia nemzetközi szakirodalmában az utóbbi évtizedek során kezd formát ölteni a gazdaságpszichológia hosszú elõtörténettel rendelkezõ, ám mégis új területe. A pszichológusképzés szakmai szükségletei s a gazdaság ...
Ez a hézagpótló mû a gyermek-pszichoterápiák elméleti és módszertani kézikönyve, melyben a Nyugaton legáltalánosabban elfogadott terápiás iskolák jeles képviselõi ismertetik a gyermek ...
A Nagykunság szokásai és játékai az általános iskolában
A könyv Szondi Lipót sorsanalízisét és a 20. század közepének igen népszerû diagnosztikai eszközét helyezi el a mai narratív pszichológia elméleti rendszerében és módszertanába ...
Harday Silvia széles körű bepillantást enged szakmai gondolkodásmódjának, attitűdjének, világszemléletének sajátosságaiba.
Hány arcunk van? Hány személyiségünk? Hány énünk? Egy? Tíz? Száz? Számtalan? És egyáltalában: mi az, hogy \"én\"? Igaz-e az, hogy van \"látható\" és \"rejtett\" én? \"Magán-\" és \"nyilvános\" én? \"Áttetszõ\" és ...
A kognitív szociálpszichológia gazdag szakirodalmából e kötet David L. Hamilton és Susan T. Fiske, valamint John A. Bargh személyek és csoportok megismerését tárgyaló tanulmányait tartalmazza, mint jellegzetes és...
Napjainkban a nem szakértõ közvéleményt minduntalan áltudományos vagy félremagyarázott tudományos \"felfedezésekkel\", csodaszerekkel és gyakran megalapozatlan véleményekkel ...
Az emberiség viszonya az agresszióhoz erõsen tudathasadásos: miközben a híradóban rossz a sajtója, az esti filmben határozottan reklámozzák. Úgy látszik, nincs feledhetetlenebb élmény az agresszió látványánál. Ennek ...
Dél-alföldi hagyományok az óvodában CD-vel
A könyv egy ötkötetes sorozat negyedik darabja, Klaus W. Vopel ötlete alapján született meg, akinek képzeletjátékait dr. Gõbel Orsolya adaptálta. Több mint tíz éve szülõk, pedagógusok, ...