Nincs termék a kosárban!
Az alapozó előadások és szemináriumok módszertana és részletes óraterve Jó állapotú használt könyv, enyhén foltos lapélek.
A gimnáziumok I-III. osztálya számára Szinte olvasatlan állapotú használt könyv.
The Anatomy of the Reason, the Body and the Soul Drozdik Orshi kiállításához kapcsolódó szimpózium
Az etióp egyház által képviselt kulturális örökség jellegzetességei nyomokban felismerhetők még a keleti liturgiát élő hazai közösségeknél.
Elméleti alapok a tanítás tanulásához
Szerezd vissza a függetlenségedet, és légy újra szabad! Gyakorlati útmutató a gázlángozásból való felépüléshez
Czinóber Klára: Népi játék, mozdulattípus, néptáncmódszertan Wirkerné Vasvári Éva: Az óvodás korú gyermekek fejlesztése magyar népi játékokkal
A holland pszichológiatörténész, Douwe Draaisma új könyvének alapkérdése éppen ez: jelentenek-e valamit az álmok, és ha igen, mit – vagy az álomképek agyunk véletlenszerű játékai csupán?
Douwe Draaisma pszichológus-esszéista új könyvében tovább kutatja az emlékezet működésének titkait, s ezúttal a felejtés jelenségét vizsgálja. Fő állítása az, hogy a felejtés nem valamiféle hiányosság, hanem az...
A darwini eszmerendszer 150 évét ünneplő 200 feletti konferencia között szép számmal akadnak, melyek Darwin pszichológiai hatását s jelenvalóságát értékelik. Kis kötetünk a magyar pszichológia és etológia...
Klaus W. Vopel alapján. Stresszcsökkentő, önértéknövelő, integrációt elősegítő fantáziajátékok óvodások számára
Bevezetés a narratív szociálpszichológiába
Mit mondanak a budapesti pszichoanalitikus iskola képviselői - Ferenczi Sándor, Bálint Alice, Bálint Mihály, Hermann Imre és mások? Jó állapotú használt könyv.
Kötetünk a filozófia, pszichológia, idegtudomány, nyelvészet, tudománytörténet, kommunikációkutatás szakértőinek konferenciája alapján azt járja körbe, hogy van-e ezeknek a "válságoknak" közük egymáshoz.
Harday Silvia széles körű bepillantást enged szakmai gondolkodásmódjának, attitűdjének, világszemléletének sajátosságaiba.
A magyar nyelv eredetéről történeti, szociálpszichológiai és filozófiai megközelítésben.
Magyar Felsőoktatás 1994. A Hat évszázad magyar egyetemei és főiskolái című, dr. Szögi László egyetemtörténész tanulmányával bevezetett és általa szerkesztett könyv tisztelgés kíván lenni a hányatott sorsú magyar...
Aki úgy vélné, egy kronológia csak alkalmankénti fellapozásra szolgáló kézikönyv, annak kellemes meglepetést szerez majd e munka. Bizonyára sokan lesznek, akik úgy látják, hogy érdemes egyvégtében elolvasni a...
A kötetben szereplő fejezetek mind azt bizonygatják, hogy az én megértéséhez a személyes identitásunkat és önmagunkról alkotott képünket együttesen meghatározó intrapszichikus, személyközi és kollektív hatások...
1. kötet Hogyan beszélnek vágyaink és törekvéseink 2. kötet Technikák a kultúra rejtjeleinek értelmezéséhez
A könyv betekintést nyújt az anyanyelvtanulás folyamatába, a nyelvhez vezető egyéni utak rejtelmeibe, és megmutatja, hogy a gyermek már jóval korábban társalog, mint hogy szavakba öntené mondandóját.
A szerzők a szimbolizáló általános, pszichológiai elemzését végzik el oly módon, hogy szembesítik saját szimbolizáció-értelmezésüket számos pszichológiai szimbólum- és szimbolizációelmélettel.
A Dráma a tanteremben olyan érdeklődőknek, tanároknak szól, akik szívesen ismerkednek az alkotó megértés drámapedagógiai lehetőségeivel, elméleteivel, módjaival.
Jó állapotú, dedikált használt könyv.