Nincs termék a kosárban!

Műszaki tudományok, Technika

borito2976

ifj. Fodor István, Rotár Krisztina (szerk.): A Dél-Alföld agrár- és ipartörténete a 19-20. század fordulóján

Agrarna i zanatska istorija Juznog Alfelda na prekretnici XIX i XX veka A kötet, amelyet kezében tart az olvasó, arra hivatott, hogy átfogó képet nyújtson a dél-alföldi régió 19. század végi, 20. század eleji mezőgazdasági..

Fogyasztói ár: 5.950 Ft
Ár / kg:

borito9854

Deák Antal András, Amelie Lanier: Széchenyi István és Sina György közös vállalkozásai

A legnagyobb magyar" történelmi jelentősége vitathatatlan. Nagyvonalú tervei és országot formáló alkotásai közismertek. Kevesekben merül fel azonban a kérdés, vajon milyen anyagi eszközökkel tudta mindezt...

Fogyasztói ár: 4.100 Ft
Ár / kg:

borito59514

Császár László: Ujjlenyomatok

Császár László építészmérnök, középkori műemlékek, templomok, egyéb egyházi műemlékek, kastélyok helyreállításával, a városrendezéssel összefüggő műemléki feladatokkal, a műemlékvédelem általános...

Fogyasztói ár: 2.500 Ft
Ár / kg:

borito688

Bosko Krstic: Az azúr őrzőinek legendája A Zsolnay kék vázák története

1906-ban a pécsi Zsolnay gyárban csodálatos szépségű kék vázák készültek, melyek közül kettő a szerbiai Palicsra, hat Bécsbe, a Wien folyó partjára került, néhány Pécsett maradt.

Fogyasztói ár: 3.950 Ft
Ár / kg:

borito592

Heckenast Gábor, Horváth Gyula: A stúdiók világa A Rádióstúdió műszaki története1925-1993

A stúdió történetének egyes szakaszai is megtalálhatók néhány, inkább csak a szakemberek körében olvasott folyóiratcikkben, a megindulástól a mai napig terjedő átfogó történet azonban mind ez ideig nem jelent meg.

Fogyasztói ár: 2.500 Ft
Ár / kg:

borito516

Molnár Lajos: A 800 éves Pápa vízimalmainak 8 évszázada

Ez a könyv emléket állít a mai Pápa közigazgatási területén évszázadokon át működő, a várossal közel egyidős iparágnak, a malomiparnak.

Fogyasztói ár: 4.500 Ft
Ár / kg:

borito697

Pál István, Szabó Csaba: Budapest közlekedésfejlesztése a politika napirendjén 1957-1990

A mű időrendben halad előre, miközben sokszor egy-egy nagyobb téma részletezése köré csoportosítja mondanivalóját. Ilyen az Erzsébet híd felépítése, a 4-es metró sorsa, vagy a parkolás gondja.

Fogyasztói ár: 5.950 Ft
Ár / kg:

borito444

Reischl Gábor: Mezőgazdaság és építészet

A könyv részletesen tárgyalja a birtok épületeit, az állattartás, a növénytermesztés, a tárolás, a kiszolgálóépületek legfontosabb technológiai, funkcionális, szerkezeti ismérveit.

Fogyasztói ár: 4.800 Ft
Ár / kg:

borito693

Medgyasszay Péter, Novák Ágnes: Föld- és szalmaépítészet Függelékben: Lehmbau Regeln A vályogépítés szabályai

A könyv bemutatja a föld-, vályog- és szalmabála-építés lényegét. Összefoglalja a természetes anyagok használatát és a kivitelezés gyakorlati ismereteit.

Fogyasztói ár: 4.500 Ft
Ár / kg:

borito892

Mednyánszky Miklós: Kőházak

A kötet áttekinti a magyarországi kőépítkezés történetét, ismerteti a kőfajtákat, a kőszerkezeteket és a kőből épült lakóházak jellemzőit. Külön fejezet foglalkozik a házak korszerűsítésével, ...

Fogyasztói ár: 4.800 Ft
Ár / kg:

borito948

Vidos Dénes: Zalai olajos történetek

A "Zalai olajos történetek" c. kötetben harmincöt hosszabb-rövidebb - elbeszélésszerű - történetben az olvasó elé tárul az 1950-es évek magyar - zalai - olajiparágak számos érdekes eseménye, ...

Fogyasztói ár: 1.750 Ft
Ár / kg:

borito423

Bán Dávid: Utazás a pályaudvar körül Az első indóháztól a plázaudvarokig

Kötetünk számos példa és esettanulmány segítségével igyekszik minél sokoldalúbb módon közelíteni a pályaudvar és a város kapcsolatának vizsgálatához.

Fogyasztói ár: 4.990 Ft
Ár / kg:

borito67

A régi és az új Erzsébet híd Tudományos ülés előadásainak gyűjteménye

2003. október 10-én a Budapesti Történeti Múzeumban magas színvonalú tudományos ülést tartottak, rendkívül gazdag kiállítást nyitottak meg a két híd történetéről.

Fogyasztói ár: 2.750 Ft
Ár / kg:

borito727

Klement Judit: Gőzmalmok a Duna partján A budapesti malomipar a 19-20. században

Hol voltak és hova lettek mára a gőzmalmok, ha Budapest valaha a gőzmalmok városa volt? Miért lehetett világhírű a magyar liszt?

Fogyasztói ár: 2.500 Ft
Ár / kg:

borito714

Holló Szilvia Andrea, Zsigmond Gábor: A fatestű bárkától a tengerjáró óriásig Hajóépítés Budapesten

Régmúlt időket idéz fel ez a kötet, amely végigvezeti az olvasót a magyar folyami hajózás, illetve a budapesti hajógyártás hőskorán, fénykorán, illetve gyors hanyatlásán.

Fogyasztói ár: 2.900 Ft
Ár / kg:

borito985

Szirtes Gábor, Vargha Dezső(szerk.): Angstertől Zsolnayig Ipartörténeti tanulmányok

Baranya és Pécs ipartörténetének neves - a megyehatáron túl is jól ismert - személyiségei (Angster József, Engel Adolf, Höfler Jakab, Hamerly János, Taizs József, Zsolnay Vilmos és Miklós), valamint a múlt homályába veszett, csaknem teljesen elfeledett alakjai ...

Fogyasztói ár: 3.500 Ft
Ár / kg:

borito371

Kalocsai Péter: Közlekedés- és várostörténeti tanulmányok 19-20. század

A szerző kutatási területe közlekedés- és várostörténet Magyarországon a 19. és a 20. század-ban, ezen belül is elsősorban a városi közlekedés története. A témakörön belül főleg a vidéki Magyarországra összpontosít, mert az ...

Fogyasztói ár: 4.850 Ft
Ár / kg:

borito4739

Márton László(szerk.): Fejezetek Székelyföld technikatörténetéből

A kötet szerzői ismert szakírók, az egyes fejezetekben közölt tanulmányaik gazdagítják a térségre vonatkozó művelődéstörténeti szakirodalmat, másrészt érdekes olvasmányt kínálnak mindazoknak, akik érdeklődnek a technika története iránt, vagy fontos számukra, hogy megismerjék szűkebb pátriánk...

Fogyasztói ár: 5.950 Ft
Ár / kg:

borito496

Ábrahám István, Kehidai László: A Zsolnay Alsógyár története

Levéltári forrásokon, adatgyűjtéseken, terepmunkán, visszaemlékezéseken, személyes tapasztalatokon nyugvó összegzése a Zsolnay gyár ma már nem létező, mindeddig feldolgozatlan része, az egykor ...

Fogyasztói ár: 4.950 Ft
Ár / kg:

borito257

Jancsó Árpád: A Temesvár-Lippa-Radna helyi érdekű vasút története

A kötet részletesen tárgyalja a vasútvonal létrehozásának szükségességét, úgy, ahogy azt egyrészt az érdekelt helyiek, valamint a feltörekvő régióközpont, Temesvár szabad királyi város látta.

Fogyasztói ár: 6.500 Ft
Ár / kg:

borito473

Jancsó Árpád: A temesvári lóvasút története 1869-1899

150 évvel ezelőtt indult meg Temesváron a három évtizedet megélt lóvasút, amely az 1866-ban átadott budapesti városi lóvasút után az akkori Magyarországon másodikként épült meg.

Fogyasztói ár: 3.500 Ft
Ár / kg:

borito551

Jancsó Árpád: Műtárgyak a Jaszenova-Oravica-Anina-vasútvonalon

A bánáti hegyi vasutat a műtárgyak sokasága teszi még érdekesebbé, híressé. Ezek nemcsak a szakemberek érdeklődésére tarthattak számot, hanem az átlagembert is lenyűgözték.

Fogyasztói ár: 4.650 Ft
Ár / kg:

borito447

Jancsó Árpád: Az Osztrák-Magyar Monarchia első vicinálisa A Valkány-Perjámos-Varjas-vasútvonal története

A kötet részletesen tárgyalja a vasútvonal létrehozásának szükségességét, úgy, ahogy egyrészt az érdekelt helyiek ...

Fogyasztói ár: 4.650 Ft
Ár / kg:

borito225

Jancsó Árpád: Bánát első vasútja Az Oravica-Báziás-vasútvonal története

Az Oravica-Báziás-vasútvonal a Bánság első vasútvonalaként vonult be a történelembe. Ugyanakkor a mai Románia területén lévő első vasútvonal ranggal is büszkélkedhetett.

Fogyasztói ár: 6.500 Ft
Ár / kg:

1. oldal / 2

Ajánljuk még:

Please publish modules in offcanvas position.