Nincs termék a kosárban!
Nincs készleten
A pszichológia nemzetközi szakirodalmában az utóbbi évtizedek során kezd formát ölteni a gazdaságpszichológia hosszú elõtörténettel rendelkezõ, ám mégis új területe. A pszichológusképzés szakmai szükségletei s a gazdaság gyakorlati közremûködõi, elméleti kutatói, innovatív fejlesztõi részérõl megnyilvánuló igények egyaránt megkívánják, hogy szülessen egy olyan kézikönyv, amely feltérképezi a gazdaságpszichológiát, tárgyalja alapkérdéseit, érzékelteti ismeretanyagának állapotát, halmozódását és hiányait. A tapasztalt és fiatal magyar szakemberekbõl álló szerzõgárda ebben az úttörõ hazai vállalkozásában áttekinti a racionalitás elvén nyugvó tudományos és a laikus gazdaságelméleteket, a fogyasztói és a befektetõi magatartás mozgatórugóit, a gazdasági szervezetek jellemzõit, a vezetés és a munkanélküliség problémáit, s nem utolsósorban a gazdasági viselkedés etikai kérdéseit. A gazdag tematikájú kötetet Mérõ László és Hunyady György egymásnak felelgetõ tanulmánya keretezi.
Oldalszám: 942
Kiadási év: 2003