Nincs termék a kosárban!
A könyv a felsőoktatási humán képzésekben részt vevő, terepgyakorlatukat töltő, végzés előtt álló hallgatóknak szól, s ezen belül kiemelten a szociális munka szakos gyakornokoknak.
A szerző a gyermeki ábrázolótevékenység fejlődésének pszichológiai jellemzőit tárja elénk az első nyomhagyások megjelenésétől 15 éves korig.
A könyv, amit az olvasó most a kezében tart, egy missziós munka terméke, melynek célja, hogy társadalmunkat megismertessük a fogva tartottak gondolataival, ezeken keresztül pedig a ...
Az „Általános iskoladidaktika” címû könyv olyan ismeretanyagot foglal magában, amely változatos szálakon szorosan kötõdik az iskolai oktatás kivételesen bonyolult jelenségvilágához. A könyv fõ célja, hogy az iskoladidaktika...
Fóti Péter szenvedélyes gondolkodó, így ássa bele magát a lehetséges jövõ, vagy ami ugyanezt jelenti, a nevelés problémáiba. Igyekszik a gyerekek szemével látni. Ezen az úton fedezte fel a Summerhill-i iskolát...
Friedrich W. Kron Pedagógia című tankönyve a német tanárképzés népszerű alapműve, amelyet a magyar neveléstudomány és iskolarendszer, valamint a legfontosabb európai közoktatási modellek bemutatása gazdagít.
Fritz Heider egyetlen könyv formátumú munkája több tudománytörténeti korszakra gyakorolt nagy szellemi befolyást. Jó állapotú használt könyv. A könyv kívül belül szinte új, de az előzéklap...
Sokszor hangoztatott, már-már elkoptatott igazság, hogy az iskola nem csak a gyermek tudását, értelmi képességeit, hanem egész személyiségét fejleszteni hivatott. Az újabb és újabb nevelési programok ...
A rejtett agresszív személyek mindennél fontosabbnak tartják a gyõzelmet. A manipulatív taktikák egész tárházát alkalmazzák eltökélten, ravasz módon, sõt esetenként irgalmatlanul, csak hogy megkapják, amit akarnak...
A könyv egy ötkötetes sorozat negyedik darabja, Klaus W. Vopel ötlete alapján született meg, akinek képzeletjátékait dr. Gõbel Orsolya adaptálta. Több mint tíz éve szülõk, pedagógusok, ...
Az emberiség viszonya az agresszióhoz erõsen tudathasadásos: miközben a híradóban rossz a sajtója, az esti filmben határozottan reklámozzák. Úgy látszik, nincs feledhetetlenebb élmény az agresszió látványánál. Ennek ...
Napjainkban a nem szakértõ közvéleményt minduntalan áltudományos vagy félremagyarázott tudományos \"felfedezésekkel\", csodaszerekkel és gyakran megalapozatlan véleményekkel ...
A kognitív szociálpszichológia gazdag szakirodalmából e kötet David L. Hamilton és Susan T. Fiske, valamint John A. Bargh személyek és csoportok megismerését tárgyaló tanulmányait tartalmazza, mint jellegzetes és...
Hány arcunk van? Hány személyiségünk? Hány énünk? Egy? Tíz? Száz? Számtalan? És egyáltalában: mi az, hogy \"én\"? Igaz-e az, hogy van \"látható\" és \"rejtett\" én? \"Magán-\" és \"nyilvános\" én? \"Áttetszõ\" és ...
Harday Silvia széles körű bepillantást enged szakmai gondolkodásmódjának, attitűdjének, világszemléletének sajátosságaiba.
A könyv Szondi Lipót sorsanalízisét és a 20. század közepének igen népszerû diagnosztikai eszközét helyezi el a mai narratív pszichológia elméleti rendszerében és módszertanába ...
Ez a hézagpótló mû a gyermek-pszichoterápiák elméleti és módszertani kézikönyve, melyben a Nyugaton legáltalánosabban elfogadott terápiás iskolák jeles képviselõi ismertetik a gyermek ...
A pszichológia nemzetközi szakirodalmában az utóbbi évtizedek során kezd formát ölteni a gazdaságpszichológia hosszú elõtörténettel rendelkezõ, ám mégis új területe. A pszichológusképzés szakmai szükségletei s a gazdaság ...
Ha meg akarjuk érteni a folyóiratokban és kézikönyvekben hemzsegõ tucatnyi elmélet zavarba ejtõ sokféleségét, érdemes kezünkbe vegyük Anderson könyvét. Ugyanis a Társadalmi kommunikáció sorozat ezen kötete segítségünkre lesz, hogy tájékozódni tudjunk...
A Játszmák nélkül tanulmánykötet Berne szellemi útravalóját tovább vivő 14 magyar szakember összefogásából született.
Amikor a gazdaságelméletre alapozott elõrelátás csütörtököt mond, a közgazdászok sztorizni kezdenek – japán menedzserekrõl, a zürichi „kígyóról\", a Bank of England ...
A kötetben szereplő fejezetek mind azt bizonygatják, hogy az én megértéséhez a személyes identitásunkat és önmagunkról alkotott képünket együttesen meghatározó intrapszichikus, személyközi és kollektív hatások...