Nincs termék a kosárban!
Nincs készleten
A hazai közvéleményben széles körben elterjedt nézet szerint az idegen nyelvvel való elsõ találkozás ideális idõpontjaként a 10 év körüli kor jelölhetõ meg. Ettõl a kortól, a hagyományos iskolaszerkezeti beosztás szerinti felsõ tagozattól kezdve terhelhetõ a tanuló olyan hasznos, de kognitíve nehéz stúdiumokkal, mint a Der, Die, Das, vagy éppen az angol igeidõk. További érvként az is szóba jön, hogy erre a korra már megszilárdulnak a szóbeli-írásbeli anyanyelvi ismeretek annyira, hogy az idegen nyelvvel való találkozás ne okozzon zavart. Az idegen nyelv hagyományosan felsõ tagozatos tantárgy a hazai intézményes idegennyelv-oktatás viszonylag rövid történetében. A rendszerváltás elõtti idõszakban csak kis számban találunk 9-10 év alatt induló nyelvi programokat. A politikai változások oktatás politikai következményeként indult meg hazánkban az intézményes korai idegennyelv-oktatás, immár elsõsorban az úgynevezett „nyugati” nyelvek; az angol és a német oktatása. Csaknem két évtizede vannak tehát jelen közoktatásunkban a tíz éven aluliaknak kínált idegen nyelvi programok, amely terület az új évezred elsõ éveire a szakma legdinamikusabban fejlõdõ ágává vált. Mindeddig azonban még nem jelent meg olyan összefoglaló jellegû munka magyar nyelven, amely válaszol arra a kérdésre, hogy miért és milyen módon van szükség korai idegen nyelvi programokra. A jelen könyv ezért született.
Oldalszám: 178
Kiadási év: 2009