Nincs termék a kosárban!
A könyv minden bizonnyal a következő évtized egyik központi társadalom- és oktatáspolitikai kérdését előlegezi meg, amikor egy határmenti régióval foglalkozik. Eközben a szerző nemcsak saját munkáját állítja interdiszciplináris összefüggésrendszerbe, hanem a neveléstudományt is széleskörű tudományos diskurzusba kapcsolja.
Tartalom
ELŐSZÓ
A TÁRSADALMI TŐKE ÉS AZ OKTATÁS VILÁGA
A FOGALOM NEVELÉSSZOCIOLÓGIAI GYÖKEREI
ISKOLAI EREDMÉNYESSÉG ÉS TÁRSADALMI TŐKE
FENNTARTÓK, ISKOLÁK, KÜLÖNBSÉGEK
ISKOLÁK A HATÁRON
KANONIZÁLT TŐKEFORRÁSOK
A CSALÁDI HÁTTÉR
KULTURÁLIS TŐKE
TERÜLETI ELŐNYÖK-HÁTRÁNYOK
AZ ISKOLÁK TÁRSADALMI KOMPOZÍCIÓJA
REJTŐZKÖDŐ ERŐFORRÁSOK
A KAPCSOLATOK
ÉRTÉKKONSZENZUS
VALLÁSI TŐKE
KI NYER MA, KI NYER HOLNAP?
EREDMÉNYES DIÁKOK
ÚT A FELSŐOKTATÁSIG
BELÉPÉS A FELSŐOKTATÁSBA
EREDMÉNYES HALLGATÓK
ÖSSZEGZÉS MELLÉKLETEK
IRODALOM
Oldalszám: 272
Kiadási év: 2009