Nincs termék a kosárban!

Magyar Tudomány 2009/6. - Fókuszban a marketingföldrajz

Magyar Tudomány 2009/6. - Fókuszban a marketingföldrajz

Cikkszám : MATUD-2009/06
Kiadó:
Magyar Tudományos Akadémia
Fogyasztói ár760 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

Vendégszerkesztõ: Sikos T. Tamás

Sikos T. Tamás: A marketingföldrajz kialakulásáról és feladatairól

Simai Mihály: A globális láncok, a bevásárlóközpontok és a magyar piac

Karsai Gábor: A nehezén innen vagy túl? (Napjaink fogyasztásicikk-kereskedelmérõl)

Beluszky Pál: A piramis alján. Szolgáltatások – kereskedelem a (kis)falvakban

Tomcsányi Pál: A marketing földrajzi vonatkozásai – a mezõgazdaság szemszögébõl

Hoffmann Istvánné: A termelõ és az értékesítõ közös feladata a fogyasztói érdekek szolgálata

Rekettye Gábor: A kereskedelmi márkák szerepe a versenyben

Kandikó József: Kódolt vásárló – behálózott fogyasztó

Kurucz Miklós – Lukács László – Siklósi Dávid – Benczúr András – Csalogány Károly – Lukács András: Kapcsolatok és távolságok: a hazai vezetékes hívás-szokások elemzése



Tanulmány

Szépfalusy Péter: Száz éve született Gombás Pál

Lakatos Péter: A természet csodája: középpontban a kalcium

Palló Gábor: Darwin utazása Magyarországon



Tudós fórum

Közgyûlés

Ferencz Gyõzõ: Az érintkezés mint metafora – Radnóti Miklós kéziratos hagyatéka

Felhívás



A jövõ tudósai

Bevezetõ (Csermely Péter)

Összefoglaló az Országos Köznevelési Tanácsnak a természettudományos közoktatás helyzetét vizsgáló ad hoc bizottságának munkájáról (Kertész János)

A természettudományos kutatói pálya elindulása és a magánélet, a családalapítás összeegyeztetésének nehézségei (Paksi Veronika – Szappanos Ágnes)



Megemlékezés

Harnos Zsolt (Láng István)

Jéki László (Pach János)



Kitekintés (Gimes Júlia)



Könyvszemle (Sipos Júlia)

Móczár József: Fejezetek a modern közgazdaságtudományból… (Nováky Erzsébet)

Ormos Mária: Németország története a 20. században (Romsics Ignác)

Ajánljuk még:

Please publish modules in offcanvas position.